25.01.2015 (12.10 am)

pernah menangis dekat tandas, nak elak orang dengar. menangis yang betul betul menangis punya menangis, cuma Allah je yang tahu macam mana sedihnya aku masa tu. sebab? pisah dengan best boy friend. eheh. dan benda tu sebenarnya masih lagi bagi effect dalam hati aku ni.
until now aku susah nak dapatkan, nak percaya any words either kawan baik, sahabat baik forever after lah konon.

apa yang datang, aku terima. yang pergi, aku cuba ikhlaskan hati.
dan aku ni manusia yang terlalu memendam rasa. nak share dekat orang, but i don't know how.
so the best ever thing yang aku boleh buat other than mengadu dekat Tuhan is, menangis.
tapi since aku ni boleh tahan ego, aku menangis time tak ada orang, kalau tak masuk toilet.

motif? tak ada motif. entah lah. lately ni rasa lost sangat. mungkin kena back to Him. back to the fitrah, which is do the goods, kurangkan buat jahat. --'

sakit lah berpisah. ni semua effect pisah dengan kawan kawan kat melaka tu. terus teringat benda dulu. sakit. sangat. awaaa saia taaa kuadd. :(


No comments: